Συνάδελφοι
    Το πρόγραμμα επιμόρφωσης «μεντόρων» που ξεκίνησε στο Παιδαγωγικό Τμήμα είναι άσκηση επί χάρτου του ολοκληρωμένου κυβερνητικού σχεδιασμού για τη δημιουργία από του χρόνου ενός «σώματος μεντόρων» ανά Περιφέρεια.


    Ο ρόλος που προδιαγράφει η κυβέρνηση για τους «μέντορες» είναι ξεκάθαρος, τόσο στο Ν.3848, όσο και στο κείμενο διαβούλευσης του Υπουργείου. Αυτοί θα είναι το βασικό γρανάζι για την αξιολόγηση των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, όπως προβλέπεται ρητά από το καθηκοντολόγιό τους. Από τα λεπτομερή υπομνήματα που θα συντάσσουν και θα αποστέλλουν στις αρμόδιες αρχές θα κρίνεται τελικά η παραμονή του νέου συναδέλφου στην εκπαίδευση, μετά το τέλος της «δοκιμαστικής» διετίας.
    Θα αποτελέσουν εκ των πραγμάτων τον κύριο μοχλό για τη συμμόρφωση στις επιταγές του «νέου σχολείου» της αγοράς. Για την πιστή εκτέλεση των «καινοτόμων» προγραμμάτων της ημιμάθειας και της διαφοροποίησης.  
    Ο Σύλλογός μας έχοντας καταδικάσει το θεσμό του «μέντορα», όπως άλλωστε η Δ.Ο.Ε. και η Ο.Λ.Μ.Ε., εξέφρασε την αντίθεσή του στην υλοποίηση του σχετικού προγράμματος από το Παιδαγωγικό Τμήμα Πατρών. Σ’ αυτό το πλαίσιο παραβρεθήκαμε χτες στο χώρο διεξαγωγής του σεμιναρίου, ώστε να ενημερώσουμε τους συναδέλφους για τους πραγματικούς σκοπούς που υπηρετεί.
    Προς έκπληξή μας, όταν ζητήσαμε να κάνουμε μια ολιγόλεπτη παρέμβαση κατά την έναρξη του σεμιναρίου, ο Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος δε μας επέτρεψε ούτε καν την είσοδο στο αμφιθέατρο. Φαίνεται ότι στη δική του αντίληψη περί ακαδημαϊκής ελευθερίας δε χωράει η ύπαρξη αντίθετης γνώμης.
    Καταγγέλλουμε την αυταρχική και αντιδημοκρατική αυτή συμπεριφορά, που δεν αρμόζει σε πανεπιστημιακούς δασκάλους οι οποίοι διατείνονται ότι υπηρετούν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
    
    Συνάδελφοι, γυρίστε τους την πλάτη! Μη δεχτείτε με τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο να νομιμοποιήσετε τον κυβερνητικό σχεδιασμό για τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στο χώρο της εκπαίδευσης. Μη δεχτείτε να γίνετε τα γρανάζια ενός μηχανισμού που θέλει το δάσκαλο σκυφτό, πιστό υπηρέτη του «νέου σχολείου» της αγοράς. Αφήστε καλύτερα τέτοιου είδους προγράμματα να τα υλοποιήσουν αυτοί που επέλεξαν να είναι πειθήνια όργανα του συστήματος. Για τον μαχόμενο εκπαιδευτικό ο μόνος δρόμος είναι του αγώνα και της ενότητας, ενάντια σ’ αυτούς που εν μέσω κρίσης επιχειρούν το πλήρες ξεθεμελίωμα του Δημόσιου Σχολείου και των εργασιακών μας σχέσεων.

 

                                                                                                                 14-1-2012

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΏΝ ΠΑΤΡΑΣ

Νέα - Ανακοινώσεις

Καιρός

...είπαν

"Η αποστολή του Δασκάλου είναι να φτιάξει ανθρώπους, μα, για να φτιάξουμε ανθρώπους, πρέπει πρώτα μεις να γίνουμε άνθρωποι. Δεν μπορούμε να μείνουμε έξω από τους αγώνες του λαού, να μην κάνουμε - δήθεν -πολιτική. Γιατί τότε κάνουμε πολιτική αντίθετη από τα συμφέροντα του λαού. Εμείς θα φτιάσουμε ανθρώπους συνειδητούς και ελεύθερους!"

Ρόζα Ιμβριώτη


Επισκέπτες

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα78
mod_vvisit_counterΑυτό το μήνα2265