Πάτρα, 28-9-2009

   Ελευθεριώτης Δημήτρης                                                           

     Κινητό:6977268643                                               

 Αιρετός ΠΥΣΠΕ Αχαΐας                                                  

  Προς: Εκπαιδευτικούς, Μέλη   Συλλόγων Πρωτ/μιας Εκπ/σης Αχαΐας

                      

ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΠΕΣΑΝ

 

            Συναδέλφισσα, συνάδελφε

 

Οι μάσκες είχαν πέσει εδώ και πολύ καιρό τώρα. Το προσωπείο του Διοικητικού παράγοντα έγινε κομμάτια και αναδείχτηκε το πρόσωπο του ρυθμιστή παράγοντα της Π.Ε Αχαΐας Α. Παναγόπουλου (Δ/ντή Εκπ/σης).

Ελάχιστες μέρες πριν τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, στην κορύφωση της προεκλογικής περιόδου, μετά την έλευση του Κ.Καραμανλή στην Πάτρα, ο Δ/ντής Εκπ/σηςκατόπιν ενεργειών του” τοποθέτησε αναπληρωτές εκπ/κούς κατά το δοκούν.

Καταρρακώνοντας κάθε έννοια νομιμότητας, δεοντολογίας και ενημέρωσης τοποθέτησε αναπληρωτές και αποσπασμένους εκπ/κούς παρά τις διαφωνίες και τις αντιδράσεις μου για την ενέργειά του.

Η διαδικασία που προβλέπεται είναι η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για τις βελτιώσεις θέσεων όσων εκπαιδευτικών επιθυμούσαν και κατόπιν η τοποθέτηση των αναπληρωτών σε λειτουργικά κενά που θα είχαν ανακοινωθεί. Οι συνάδελφοι μ’ αυτή τη διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι όμηροι στα χέρια του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τις εκλογές για να πετύχει τις μεθοδεύσεις του.

Στηλιτεύω τη νοοτροπία και την πρακτική αυτή που μας επαναφέρει σε έργα και ημέρες αλήστου μνήμης, σε εποχές του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» που έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση όλων. Μετά τις προσλήψεις μέσω προγραμμάτων stage, φαίνεται ότι υπάρχει σχέδιο χειραγώγησης και καθοδήγησης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Εμείς απαντάμε ότι καταργήσαμε με τους αγώνες μας τον επιθεωρητισμό, τον παραγοντισμό, την ημετεροκρατία, τον κομματισμό. Ο αγώνας συνεχίζεται για αξιοπρέπεια, διαφάνεια και αναβάθμιση του ρόλου και του έργου του εκπαιδευτικού.

Ως αιρετός εκπρόσωπος θα αντιτάσσομαι σε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική που ασκείται και έχει έντονα χαρακτηριστικά αυταρχισμού, καθώς και σε κάθε πολιτική που επιχειρεί την ιδεολογική χειραγώγηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών. Ευελπιστώ να συμβάλλω αποφασιστικά στην προάσπιση της αντικειμενικότητας, στην προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την αναβάθμιση του κύρους των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

                                                                                                Ελευθεριώτης Δημήτρης

                                                                      

 

 

                                                                                              Πάτρα,23-9-2009

Ελευθεριώτης Δημήτριος                                                           

    Κινητό:6977268643                                               

Προς: Εκπαιδευτικούς, Μέλη

       Συλλόγων Πρωτ/μιας Εκπ/σης Αχαΐας

                                                                                                   

 

 

Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ

 

            Συναδέλφισσα, συνάδελφε

 

Η εικονική πραγματικότητα του ιδανικού της Διοίκησης της Π.Ε. του νομού Αχαΐας που διατυμπανίζεται μέσω των Μ.Μ.Ε. είναι τουλάχιστον εξωπραγματική.

Αναφέρω χαρακτηριστικά:

 Κατόπιν πολλών οχλήσεων, έγινε τελικά μέσα στον Ιούλιο μια συζήτηση για τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς παρουσία και εκπροσώπων των Δ.Σ. των συλλόγων Π.Ε. Αχαΐας. Αυτός ο υποτυπώδης προγραμματισμός,  που επιτεύχθηκε μετά από πιέσεις μετά το τέλος των αιτήσεων για αποσπάσεις,  ανατράπηκε απ’ αυτούς που είχαν σχεδιάσει την αρχική, δυσμενή του μορφή (Διοίκηση).

Αποτελέσματα όλων αυτών;

-ο μεγάλος αριθμός υπεράριθμων, που δημιούργησαν πρόβλημα στη διαδικασία των αποσπάσεων. Καλούσαν συνάδελφους με την αιτιολογία ότι ήταν υπεράριθμοι και μετά τους έλεγαν ότι έκαναν λάθος! Σκέτο αλαλούμ...

Είχα προτείνει διαδικασία, που θα εξασφάλιζε έναν αξιοπρεπή τρόπο διαχείρισης των συνάδελφων (έγκαιρος και έγκυρος προγραμματισμός, θετικές ή αρνητικές δηλώσεις εκπαιδευτικών για τις υπεραριθμίες), η οποία ωστόσο δεν εισακούστηκε από τη Διοίκηση.

-ο υποβιβασμός σχολείων, που είχε ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί να βγουν στην αναζήτηση νέας σχολικής στέγης, ανατρέποντας τον οικογενειακό και προσωπικό τους προγραμματισμό, και διευθυντές να αναλάβουν καθήκοντα  σε άλλα σχολεία.

-ο παραλίγο αφανισμός ολόκληρου σχολείου(!). Κατάφερε τελικά να λειτουργήσει  ως όφειλε με βάση την οργανικότητα και τη λειτουργικότητά του μετά από αντιδράσεις και συντονισμένες πιέσεις.                       

Ρωτώ το Δ/ντή Εκπ/σης: όλα αυτά συνάδουν με τον καλύτερο προγραμματισμό των τελευταίων ετών για τον οποίο επαίρεται ;     

-η πλήρωση θέσης Υπεύθυνου Υγείας που είχε προκηρυχθεί από μέρους της Διοίκησης, και ενώ συνάδελφοι είχαν καταθέσει δικαιολογητικά (βιογραφικά κ.λπ), ακυρώθηκε γιατί μετά από κωλυσιεργία μηνών ο Δ/ντής Ε/κπσης ανακάλυψε ότι η διαδικασία αυτή δεν προβλέπεται.

 Επίσης θα ήθελα να τονίσω ότι ακόμα ένας νευραλγικός τομέας, αυτός του Προϊστάμενου Εκπ/κών θεμάτων δεν έχει ακόμα καλυφθεί. Άραγε ποιος εκτελεί σήμερα χρέη στην παραπάνω θέση, με ποια κριτήρια και με απόφαση ποιου ανέλαβε;

Το πλήθος εγγράφων με ανακοινοποίηση στο ορθό

Αυτή είναι η αξιοπιστία, η οργάνωση και η γνώση του Δ/ντή Ε/κπσης και των Προϊσταμένων σε θέματα που άπτονται Διοίκησης;

-το γεγονός ότι αφέθηκαν στην τύχη τους ολοήμερα σχολεία χωρίς δεύτερο δάσκαλο για τα πολυπληθή τμήματα και χωρίς ειδικότητες. Έτσι, πολλά παιδιά στοιβάζονται για ώρες μέσα σε μια αίθουσα. (παρά τις οδηγίες μέσω εγκυκλίων και μόνο για την αντιμετώπιση της νέας γρίπης.)

-η εμπλοκή ειδικοτήτων σε διάφορα σχολεία χωρίς καμιά συζήτηση και απόφαση του ΠΥΣΠΕ. Τα γραφεία εκπαίδευσης παρανόμως ταλαιπωρούν τους συνάδελφους με τους ερασιτεχνισμούς και τους αυτοσχεδιασμούς τους.

-η έλλειψη ειδικοτήτων και δασκάλων, που συνεχίζεται ακόμα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αλλάζοντας καθημερινά τα ωρολόγια προγράμματα των σχολείων που έχουν κενά.

-η έλλειψη νηπιαγωγών που αναγκάζει σε συμπτύξεις και αναστολή λειτουργίας νηπιαγωγείων (κλασικών και ολοήμερων).

Αυτή είναι η πραγματικότητα και τη βιώνουμε μέσα στην καθημερινότητα των σχολικών μας μονάδων. Διεκδικούμε το αυτονόητο σε δικαιώματα, σε αξιοπρέπεια, σε διαχείριση και προγραμματισμό έτσι ώστε να βελτιώνονται οι συνθήκες για όλους (εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς).

Καλή σχολική-συνδικαλιστική χρονιά  με αγώνες για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και του έργου του.              

  Υ.Γ Παρακαλούνται οι Δ/ντές και Προϊστάμενοι να αναπαράγουν το ενημερωτικό και να το διaνείμουν στους εκπαιδευτικούς των Σχολείων τους                                             

                                                                                           Ελευθεριώτης Δημήτριος                                                                                                       

                                                                                         Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε Αχαΐας


 
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
Ταχυδρομική Διεύθυνση : Πλατεία Γεωργίου  Α΄  50  Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
Τηλέφωνα : 2610 275668    2610 274020     FAX :  2610 274014
http://www.sdnp.gr            Email:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Αριθ. πρωτ. 22   Πάτρα,2-9-2009                                                                        
                                    
 ΠΡΟΣ : τους Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων και προϊσταμένους Νηπιαγωγείων.

Συνάδελφοι,

Το ΔΣ του Συλλόγου μας αποφάσισε, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, να δραστηριοποιηθεί προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που απασχολούν τα σχολεία και όλους τους συναδέλφους, με πολύμορφες ενέργειες και αν χρειαστεί και με αγώνες.
  Σ’ αυτά τα πλαίσια αποφασίστηκε να γίνει συνάντηση των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων και των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων με το ΔΣ για να συζητήσουμε θέματα που απασχολούν και θα απασχολήσουν τα σχολεία και να καταγράψουμε τα προβλήματα και τις ανάγκες για να ενεργήσουμε πιο οργανωμένα, πιο συγκεκριμένα και τεκμηριωμένα.
  Σας καλούμε λοιπόν σε συνάντηση – συζήτηση :

                  Δευτέρα 7 Σεπτέμβρη 2009, ώρα 19.00
             Στο 25ο ΔΣ Πατρών (πλατεία Γιαννιά - Μαρούδα).

  Τα θέματα συζήτησης που προτείνουμε, χωρίς να αποκλείονται θέματα που μπορείτε να προτείνετε κι εσείς οι ίδιοι, είναι:
·    Οι ελλείψεις  προσωπικού και οι συνέπειες στο  παιδαγωγικό έργο (αριθμός μαθητών και νηπίων κατά τμήμα, λειτουργία ενισχυτικής διδασκαλίας, λειτουργία Ολοήμερου). Προτάσεις.
·    Κτιριακές ανάγκες στα Δημοτικά και επάρκεια αιθουσών για εγγραφή όλων των νηπίων και προνηπίων στα Νηπιαγωγεία. Συνθήκες λειτουργίας Ολοήμερου. Προτάσεις.
·    Οι εργασιακές σχέσεις και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών με την προσπάθεια εφαρμογής καθηκοντολογίου, υποχρεωτικών υπερωριών και κάλυψης αναγκών ολοήμερου από εκπαιδευτικούς της πρωινής ζώνης. Ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων και του Σχολικού Συμβουλίου.
·    Τα οικονομικά των σχολείων και ο ρόλος των χορηγών στην προοπτική των μεταρρυθμίσεων και της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ. Η σημερινή μας στάση.
 
  Σας παρακαλούμε να έχετε μαζί σας συγκεκριμένα, ακριβή στοιχεία για υπεράριθμα τμήματα, ανάγκες για ενισχυτική, ελλείψεις αιθουσών, ελλείψεις προσωπικού κ. ά. Τα στοιχεία αυτά θα καταγράψει και θα συγκεντρώσει το ΔΣ.

                                                               ΤΟ   ΔΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
             Αρ. Πρωτ:71                                                                Αθήνα  31/08/2009
                                                                                     Προς τα Δ.Σ. των  Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε.
                                                                  
Θέμα : Εργασιακά δικαιώματα Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Συνάδελφοι,
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί την περσινή απόφασή του (αρ.πρωτ. 1384/18-10-08) για τα εργασιακά δικαιώματα των εκ/κών και σας καλεί να ενημερώσετε γι'αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας. Συγκεκριμένα:
1. Ωράριο Εκπαιδευτικών
·    Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι απαραβίαστο και καθορίζεται από το Ν. 2470/97. (24 ώρες για όσους έχουν ως 10 χρόνια υπηρεσίας, 23 ώρες από 10 -Ι5 χρόνια, 22 ώρες από 15-20 χρόνια και 21 ώρες από 20 και πάνω).
·    Ο Ν. 1566/85 κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εργασιακού και διδακτικού ωραρίου, ορίζοντας με σαφήνεια ότι οποιαδήποτε απασχόληση στην τάξη εντάσσεται σε διδακτικό ωράριο. Κατά συνέπεια σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί ότι μπορεί συνάδελφος να «απασχολήσει» παιδιά στην τάξη στα πλαίσια του εργασιακού του ωραρίου.
·    Το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι κατ' ανώτατο 30 ώρες. Με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου ο εκπαιδευτικός μπορεί να αποχωρήσει, εκτός αν του έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο( όχι όμως διδακτικό) (π.χ. συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων, τήρηση βιβλίων του Σχολείου, εκτέλεση διοικητικών εργασιών), ή υπάρχει συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων.
·    Οι εγκύκλιοι της Διεύθυνσης Σπουδών που αναφέρονται σε «απασχόληση» των μαθητών είναι προδήλως παράνομες, αφού είναι αντίθετες με το Ν. 1566/85. Οι συνάδελφοι καλούνται, εφόσον συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο, να αρνούνται την προφορική ανάθεση υποχρεωτικής υπερωρίας. Ιδιαίτερα αρνητικοί πρέπει να είναι, όταν τους ζητείται να καλύπτουν ώρες εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που δεν έχουν καν τοποθετηθεί στα σχολεία (π.χ. Αγγλικών, Φυσικής Αγωγής) τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί παραμένουν αδιόριστοι. Το Δ.Σ. της ΔΟΕ τους παρέχει πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη γι' αυτό.
·    Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας εκπαιδευτικού ειδικότητας είναι φανερό ότι πρέπει άμεσα να έρχεται στο σχολείο αναπληρωτής και σε καμία περίπτωση να μην αναλαμβάνουν με υπερωρία οι συνάδελφοι. Η ΔΟΕ σ' αυτές τις περιπτώσεις ζητά την αναμόρφωση του προγράμματος έως ότου έρθει αναπληρωτής. Το ίδιο ζητάμε και για την περίπτωση του καταργημένου προγράμματος «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ». Επίσης, σε οποιαδήποτε περίπτωση υποχρεωτικής ανάθεσης από το ΠΥΣΠΕ, τότε καλύπτεται ο συνάδελφος με στάσεις εργασίας.
·    Κανείς δεν υποχρεούται στα κενά του να «απασχολεί» με οποιοδήποτε τρόπο τμήματα, πέραν του υποχρεωτικού του διδακτικού ωραρίου. Για τις περιπτώσεις ολιγοήμερης απουσίας εκπαιδευτικού να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων για την αναπλήρωση. Κάθε απασχόληση σε τμήμα θεωρείται διδακτικό ωράριο. Οι συνάδελφοι να μην εφαρμόζουν καμιά προφορική εντολή για κάλυψη ωραρίου πέραν του διδακτικού τους, και αν συμβεί αυτό, να ζητούν γραπτή εντολή, ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν υπερωρία. Βέβαια και στην περίπτωση της γραπτής εντολής από το ΠΥΣΠΕ (και μόνο) ο συνάδελφος μπορεί να κάνει στάση εργασίας για την οποία καλύπτεται από τη ΔΟΕ και από το Σύλλογο εκπαιδευτικών.
·    Οι στάσεις εργασίας σε «υποχρεωτική» υπερωρία, αφού δεν εντάσσονται ούτε στο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο ούτε και στο εργασιακό ωράριο, δεν περικόπτονται από το μισθό του εκπαιδευτικού.
2. Υποχρεωτικές υπερωρίες
Ο μόνος υπεύθυνος για την ανάθεση υπερωριών (σε εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου) είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Σε άλλη περίπτωση μόνο με σύμφωνη γνώμη του ΠΥΣΠΕ μπορούν να ανατεθούν υπερωρίες εγγράφως και οριζόμενες συγκεκριμένα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι αντίθετο με την ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών και καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αναθέτουν υποχρεωτικές υπερωρίες σε συναδέλφους. Καλούμε, επίσης, και τους αιρετούς των ΠΥΣΠΕ να μη συνηγορούν, σε καμιά περίπτωση, σε ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών.
Αν παρ' όλα αυτά ο Δ/ντής Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του ΠΥΣΠΕ, αναθέσει υποχρεωτικές υπερωρίες το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει συνεχείς στάσεις εργασίας για τη συνδικαλιστική κάλυψη των συναδέλφων.
3. Ολοήμερο Σχολείο
            Το Δ. Σ. της ΔΟΕ θεωρεί αυτονόητο τον υπολογισμό των ωρών σίτισης του ολοήμερου σχολείου στο διδακτικό ωράριο όλων των συναδέλφων που εργάζονται στα ολοήμερα, όπως συμβαίνει, και στα πιλοτικά, καθώς επίσης και το χωρισμό των τμημάτων, με βάση τις ηλικιακές ανάγκες των μαθητών και με ανώτερο όριο τους 25 μαθητές ανά τμήμα.
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού από το Ολοήμερο Σχολείο θεωρεί απαραίτητο να καλύπτεται άμεσα η θέση από αναπληρωτή. Σε άλλη περίπτωση να γίνεται αναμόρφωση του προγράμματος.
4. Νηπιαγωγεία
Το θέμα των νηπιαγωγείων και των νηπιαγωγών και τα προβλήματα που προκύπτουν από τη πίεση του Υπουργείου Παιδείας να θεσπίσει ¨πρωινή ζώνη¨, συνιστά ωμή παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Οι συναδέλφισσες νηπιαγωγοί θα πρέπει να εφαρμόσουν το πάγιο ωρολόγιο πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία και να μην αποδεχθούν την καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και την αύξηση του ωραρίου τους. Με απόφασή του το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τους καλύπτει κηρύσσοντας συνεχείς στάσεις εργασίας στην περίπτωση επιβολής αύξησης του ωραρίου τους από τη διοίκηση (πρωινή ζώνη 07:00 - 08:00, επιμήκυνση ωραρίου στα κλασικά και ολοήμερα τμήματα).
Για το ζήτημα των νηπιαγωγείων και των εργασιακών προβλημάτων των νηπιαγωγών το Δ. Σ. της ΔΟΕ έχει τοποθετηθεί αναλυτικά με σχετικές του αποφάσεις την περσινή χρονιά. Αυτό που πρέπει να γίνει όμως κατανοητό, είναι ότι τα εργασιακά δικαιώματα των νηπιαγωγών μας αφορούν όλους γιατί οποιαδήποτε μεταβολή σε αυτά θα μεταβάλλει γενικότερα και προς το χειρότερο τις εργασιακές κατακτήσεις όλων μας.
5. Η κατανομή των τάξεων γίνεται από το Σύλλογο Διδασκόντων του κάθε σχολείου (Ν.1566/85) και καμία παρέμβαση δεν μπορεί γίνει γι'αυτό ή για την υποχρεωτική επιβολή υλοποίησης προγραμμάτων από τα στελέχη Διοίκησης ή καθοδήγησης της εκπαίδευσης (Προϊσταμένους - Σχολ. Συμβούλους). Καλούμε τους συναδέλφους και τους Συλλόγους Διδασκόντων να  επιμένουν στις αποφάσεις τους. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. παρέχει γι αυτό πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στους συναδέλφους.
6. Για όλα τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που προκύπτουν στο σχολείο ο Σύλλογος Διδασκόντων οφείλει να συνεδριάζει και να τοποθετείται δημόσια για αυτά.
 

Περισσότερα Άρθρα...

 

Εορτολόγιο

Καιρός

...είπαν

"...μόνο ο αγώνας μπορεί να δώσει ένα μέρος ή το σύνολο από τα πνευματικά αγαθά σε κείνους που δεν τα 'χουν, όπως μόνο με τον αγώνα μπορούν να κατακτήσουν οι αδικημένοι ένα μέρος ή το σύνολο από τα υλικά αγαθά".

Δημήτρης Γληνός


Επισκέπτες

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα52
mod_vvisit_counterΑυτό το μήνα2323